Zumba

Godmorgon allihopa! Har börjat dagen med att äta bananbröd (här kallar de det bröd, men jag skulle snarare säga att det är banankaka haha), dricka kaffe och Skypa med mamma. Känner mig så flitig för jag ställde klockan idag för att gå på ett Zumba-pass. Jag hade en ambition att jag skulle bli ett riktigt träningsfreak här, men jag har inte haft tid till mer än jogging och powerwalks.

Igår åkte jag och Judith till både en klubb och bar som ligger ganska nära. Vi tänkte att det va dags att se vad Cape Cods nattliv har att erbjuda. Först åkte vi till klubben, som inte var mycket att hurra för. Bra musik och stor lokal, men inte så mycket folk och klubben är känd att vara väldigt våldsam så vakterna varnade oss. Så vi åkte istället till baren Seaside där vi träffa lite unga amerikanare. Var en rolig kväll, men nästa helg blir det utgång i Boston!


Kommentarer
Alexandra

Jättefin bild! :)

2011-09-25 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0