Italian Tomato Restaurant

I helgen träffade jag Frida, en svensk tjej som bor 40 min från mig. Blev 20 min sen för att jag körde vilse, så borde egentligen räkna in den tiden extra varje gång jag kör till ett nytt ställe haha.

Vi åt först pizza på Italian Tomato Restaurant. Mysigt ställe med italiensk musik. Pizzorna här är så himla mättande så efter några bitar kunde man knappt röra sig. Så vi tog med resten i kartong och gick och såg DolphinTale på bio, jättegullig film. Efter det gick vi tillbaka till restaurangen för att äta efterrätt. Frida åt italiensk chokladglass och jag cheesecake med choklad, karamell och grädde (MUMS!). Blev en jätterolig kväll!

Coola med våra 3D-glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0