Hibachi grill

Inte långt kvar tills jag kommer hem nu, yeeees! Är jätteglad att jag åkte men ska bli så skönt att komma hem. Idag ska jag åka till mallet och sen till banken för att avsluta min bankkonto. Och i veckan ska jag börja packa. Får väl se hur det går..

 

Har fortfarande en massa bilder att visa så tänkte hinna med så många bilder som möjligt innan jag åker. Så här kommer lite bilder från när jag var med fina Lucie och ett gäng tyskar på middag på Hibachi grill. Kocken lagade maten vid bordet och hällde dricka och kastade lite mat i ens mun. Och det var såå gott! Efter det avslutade vi kvällen på Sam Diego.


Kommentarer
Anonym

Har du beslutat dig för att åka hem? Varför? Har det hänt något?

2011-10-24 @ 18:34:20
rebecca

Det här va inte rätt för mig så känner mig färdig här nu :)

2011-10-28 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0