Sista dagarna

Nu närmar sig hemresan och det känns jätteskönt. Och jag är så glad att jag och min värdfamilj fortfarande har en bra relation och kommer hålla kontakten. Var lite nervös inför hur mina värdbarn skulle reagera, men de har varit jättesnälla. Den äldsta flickan ritade en teckning till mig med hjärtan och en cirkel. I cirkeln stod det "A circle, it has no end. That's how long I want to be your friend Rebecca. We will miss you very very very much". Så fint!

 

Nu har Karin och den nya au pairen Judith kommit, superkul! Under dagen igår åkte vi till Cape Cod Community College och på kvällen gick vi ut och åt med några tjejer.  Nu ska vi till Hyannis Main Street och ikväll blir det nog mallet. Och imorgon blir det avskedsmiddag på Sam Diego. Njuter av sista dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0