Parasailing

Jag, Lucie och Sandra var och testade Parasailing - och jag är SÅ glad att jag gjorde det! Jag kunde verkligen inte sluta skratta, speciellt eftersom vi tre var uppe i luften samtidigt. Och det bästa var att det inte bara var flygningen som var rolig, utan även bland annat båtturen då de spelade hög musik. Har hur många bilder som helst så här kommer ett bildspel med några av dem. Tyvärr är några bilder i dåliga kvalité eftersom de är tagna med en engångskamera. Men, vilket MINNE! ♥

 


Kommentarer
Emma :)

Jag kan inte se bilderna :((((

2011-08-13 @ 13:14:14
Anonym

"det här videoklippet är privat".... vilket betyder att inte jag heller ser bilderna :(

2011-08-15 @ 09:32:34
Emma

Nu kunde jag se :D Riktigt häftigt, riktigt avis är jag ;P

2011-08-16 @ 00:00:12
Christer

Såå häftigt! och värsta proffsigaste filmen!

2011-08-25 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0