Party in the USA

Jag och tjejerna blev bjudna till en fest hos ett gäng killar som hyr ett hus under sommaren. Det var min första amerikanska fest och det var superroligt!! Ramona hämtade upp mig och vi började med att tanka. Fast hon hade aldrig tankat den bilen och det gick inte att öppna luckan. Vi fick fråga en man om han kunde hjälpa oss, så resten av bilresan vek vi oss av skratt. Dessutom första gången jag skulle tanka förstod jag inte hur man gjorde för det är väldigt annorlunda här och på just den bensinmacken var det självservice. Fick gå in och fråga hur man gjorde tre gånger tills jag frågade om hon inte kunde komma ut och hjälpa mig istället. Muttrandes att hon inte alls hade tid för det fick jag i alla fall hjälp till slut. Så nu ser hon alltid lite extra glad ut när jag tankat eftersom jag efter det klarar det själv.

 

Men som sagt festen var galet rolig och alla var jättertrevliga. Det spelades beer pong och ni skulle sett hur seriöst de tog det, vinnarna skrek av glädje medan förlorarna.. ja, de fick man hålla sig undan ifrån. En kväll som helt klart kommer att komma i repris! Och alla som var där jobbar med antingen parasailing eller jetski, så en dag ska vi till en av stränderna och åka jetski. Snacka om att ha de rätta kontakterna!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0