New Hampshire

Jag var med min värdfamilj i New Hampshire några dagar, för min värdpappas föräldrar hyrde en stuga där. Stugan låg precis vid en sjö och de hade en motorbåt som vi tog oss överallt med - jättemysigt! Första kvällen som vi kom dit sa mina värdföräldrar att jag inte var ansvarig över barnen medan vi var där, vilket innebär att jag inte jobbade. Så blev en härlig minisemester med utflykter, bad och solande.

 

På vägen hem i bilen fick jag plötsligt ett megaskrattanfall när jag läste ett mail från en kompis i mobilen. Vår humor är ganska speciell så kunde inte läsa upp det, så där satt jag och skratta för mig själv så att tårarna rann haha! Förresten, inställningarna på videon från när vi provade på parasailing var fel, men har ändrat det så nu ska det funka.

Amerikansk frukost på Brandstationen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0